Hemma igen! NEW MOON ÄR SEDD!

[Spoilers för er som inte sett filmen]
Tänkte skriva ett inlägg över mobilen i pausen men mobilen var dum. Nu är jag hemma från Heron City och guess what?
JAG HAR SETT NEW MOON!

Är hypad, glad och en gnutta besviken. Hela filmen var urgrym och så men jag gillar inte när de lägger till låtsas-scener. Det är inte rättvist mot oss fans asså. Varför gör de alltid så i filmer? Vääääääldigt fel.
Bella skulle INTE ha hoppat på den där motorcykeln med snubben! felfelfel!
+ Angela ska vara med Ben, inte Eric!

Men annars var allt supercoolt! Började gråta typ 6 gånger eller nåt, hahaha.
Juste, jag gillade verkligen humorn i filmen, och att man fick se en annan sida av Cullens (:

Alla var hypade av Jasper också, typ mest. Knasigt. De skrek på Edward och Jacob också men asså Jasper looked great! ;)

P.S. ARO ROCKADE FETT! SÅ J*VLA SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!

Vad tyckte du som var på midnattsvisningen mest om?



Kommentarer
Postat av: angelika'

var oxå på heron och såg :D

filmen var sjukt bra :'D

2009-11-20 @ 03:27:44
URL: http://angelikabystrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag såg den inatt och jag grät absolut hela tiden. Jag gillar verkligen inte Edward, tycker Jacob och Bella borde varit tillsammans från början. Han verkar så snäll och allt också kommer Edward tillbaka :@. Men det är ju tur att Jacob blir lycklig i sista boken.

2009-11-20 @ 15:26:51
URL: http://fannylagerskog.blogg.se/
Postat av: jOHANNA EKLÖF

HALLÅ ALLIHOPA!! DOM HAR SÄNKT ÅLDERSGRÄNSEN TILL 11 ÅR! :D :D :D

2009-11-20 @ 15:54:43
URL: http://team-jake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test