Lots of going.

Det är fullt upp för min del, nu när prao'en är över (saknar hundarna! :/), så börjar skolan igen i morgon.
Vilket innebär 2 redovisningar (teknik & SO) samt en hel del annat jag förmodligen kommer få reda på.
Mitt i allt känner jag bara att jag vill skriva! .. En novell, .. fanfic, vad som helst!
Jag tror faktiskt jag tänker börja så fort som möjligt, någon gång under veckan eller så! (:

Säg till om ni vill att den ska visas på bloggen & ge gärna förslag om vad den ska handla om! ;)
Nu till NM..

Ni missade väl inte ..

- Jake's UNDERBARA kropp? Bye bye Edward, Hello Jacob! ;)
- Bellas bitchslap på Paul? Klockren, HAHA!
- Volturis röda ögon? Varför hade de röda ögon?
- Edwards spricka på kinden? Varför fick han en spricka?

FÖRRESTEN!

Ni som inte sett & kanske inte vill betala för att se NM, eller bara vill se NM igen, vill ni att jag ska lägga ut sajter som visar NM?

Obs! Kvalitén är sämre än på bio (inte så konstigt, right?).

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Moa

jaa lägg ut sajter som visar new moon :P

2009-11-22 @ 18:05:28
URL: http://moabjurlings.blogg.se/
Postat av: Cilla

Jag tycker att du borde länka :D Jag har redan sett New Moon men vill se den igen :D

2009-11-22 @ 18:35:58
URL: http://clarsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja gör det :)

2009-11-22 @ 19:24:08
Postat av: mileo

deras ögon är ju röda för att dom livnär sig på människor

2009-11-23 @ 14:33:06
Postat av: boo

röda ögon har ju vampyrerna som dricker blod från människor och det gör ju the volturis, varför han får en spricka vet jag inte, kanske för hans hud har ju flera gånger i böckerna jämförts med marmor, o det är marmor han bir slagen emot så jag antar att de är typ hårt mot hårt?

2009-11-23 @ 15:01:53
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA TACK! har redan sett den på bio men skit samma! kolla gärna först om de FUNKAR :D:D:D:DD:D:D SNÄLLA??????!!!



KRAM

/twilightfan

2009-11-23 @ 15:33:27
Postat av: Filippa

JAAAAAAAAAAAAAAAA TACK

2009-11-23 @ 15:45:58
Postat av: Fia

röda ögon - de dricker människoblod

sprickan - två marmorstenar mot varandra, hårt = sprickor (han e ju hård som marmor eller hur det nu var..) :)

2009-11-23 @ 16:22:40
URL: http://styrmir.blogg.se/
Postat av: tilda

JA, snälla gör de!

jag ska gå på den igen, men kommer vilja se den igen.. SÅ SNÄLLA :D!

2009-11-23 @ 16:37:56
URL: http://ttiildas.blogg.se/
Postat av: Emma

Röda ögon=människor blir ätna

Sprickan= troligtvis för att visa att han blev skadad :)

2009-11-23 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test