Respons

Oj oj oj, säger jag bara! Vilken respons jag fick på mina frågor & om jag ska lägga ut några sajter som visar NM.
Kul att ni kommenterar, forsätt så! ;)

Ni som önskat detta, here you go: NM sajt
  • Ch131.com - Sök upp: The Twilight Saga: New Moon bland Movies. (fanns ingen permalink!)
Gah! Det fanns jättemånga sidor när jag var inne igår, men nu är allt helt sär! Varje fall så visade alla samma video som visas på Ch131.com, så det är ingen idé att lägga upp de andra, för tillfället funkar ingen hemsida där man kan kolla på videos!


Frågor ni ska besvara!

  • Är det inte bara nya vampyrer som har röda ögon?
  • Jasper hade väl röda ögon .. om jag inte minns fel?
/ Linda

Kommentarer
Postat av: racki

Är det inte bara nya vampyrer som har röda ögon?

joo, men dom har röda ögon när dom är "hungriga" oxå

2009-11-23 @ 21:05:41
URL: http://annikaracki.blogg.se/
Postat av: Cilla

jo, men dom har väl med när dom bara dricker människoblod?

Nej, han hade väl inte röda ögon ? eller när menar du ? Inte vad jag kommer ihåg i alla fall ;P

2009-11-23 @ 21:26:20
URL: http://clarsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

•Är det inte bara nya vampyrer som har röda ögon?Nej de är de inte :) alla vampyrer som dricker människoblod har röda ögon, och medans dom blir törstigare blir ögonen mer mörka ända tills dom blir svarta när dom är väldigt törstiga.

2009-11-23 @ 22:32:49
Postat av: Emma

Och för de om Jaspers ögon så nej hans ögon är inte röda :) dom var däremot röda innan han började leva som en vegererian :)

2009-11-23 @ 22:41:48
Postat av: cassandra

Dom har svarta ögon när dom är hungriga så jag vet inte..

2009-11-24 @ 00:07:44
Postat av: boosse

ojm jag förstått det rätt är det väl de vampyrer som lever på människoblod som har röda ögon?

2009-11-29 @ 20:32:55
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Emma

nej alla vampyrer som driker människoblod har röda ögon. nej jasper har inte röda ögon iaf inte nu han hade det innan han blev "vegitarian".;)

2010-04-29 @ 18:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test