Hi & bye

Hejsan (: Ska bara lägga in lite snabbt info, sen måste jag återgå till pluggandet :/ ..

Ebba, jag hoppas du hade det roligt igår kväll, och jag vill säga förlåt för att jag hur jag betedde mig, jag var irreterad & pluggandet gjorde mig inte gladare. ♥

Och sen hoppas jag du gillar unicef bannern jag valde att lägga upp på bloggen,
kanske inte bästa stället (men jag suger på koder).
Annars är det väl bara att ta bort den.. men eftersom jag tror att vi alla 'gillar' unicefs syfte så tänkte jag att det vore snällt att ge dem lite publicitet :)

Och till alla läsare .. var lyckliga om ni inte har behövt plugga en hel helg + idag. ;)


/ Linda

Kommentarer
Postat av: samsam

hejj har en tävling i min blog om du e inttresserad så delta i din :)

2009-10-04 @ 14:24:26
URL: http://samsamjonas.blogg.se/
Postat av: tnews

Anmäl dig gärna till veckans twiblogg hos oss! :D

2009-10-04 @ 20:27:38
URL: http://tnews

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test