Svensk Twilight-tidning!

Loggade in på mailen och så låg dett i inkorgen:

100% TWILIGHT I NY TIDNING!
Är du en av de som inte kan få nog av Twilight? Då ska du spana in den nya tidningen som bara handlar om
Twilightsagan.
Tidningen, som utkommer idag, innehåller allt du vill veta om Twilight, stjärnorna och såklart de hetaste
ryktena om skådespelarna. Du får också veta hur du fixar Kristens snygga look och kan testa vem du gillar
bäst – Edward eller Jacob.
Dessutom kan du vinna massor av otroligt schyssta Twilightprylar och får heta Twilightpostrar på köpet.
Julia Stars Twilight ges ut av Egmont Kärnan AB, och kan köpas i välsorterade affärer.

Jag tror jag ska ta mig en tripp och köpa den faktist. Det är ju förhoppningsvis några posters i den och jag är galen i horoskop (a)



Kommentarer
Postat av: "Nea"

Den där tidningen är Superbra!Bland annat New Moon postern är med!:D

2009-10-31 @ 13:21:53
URL: http://neacat.blogg.se/
Postat av: Emma

vet inte om den finns nu men det är ju en ny julia star new moon som är jättebra ;)

2010-04-29 @ 16:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test