You got to help me

Det får duga som ''dagens dos'' av inlägg från moi. :) Ses i morgon & då blir det uppdatering, you can bet!


God natt!


You got to help me!

Det är ju så att jag plattar mitt hår för att få det rakt & som jag vill ha det, men nu orkar jag inte med flera minuters lidande (oh ja, det är otroligt tråkigt).
Så det blir antingen rakpermanent (någon som vet något mer om detta får gärna berätta! blir det verkligen rakt som när man plattar? osv.)

Eller om ni har något tips på hur man kan sätta upp håret när man sover (då håret e blött) för att det nästa dag ska vara rakt? :)
Tacksam för svar!
Sov gott nu, men för mig blir det DH! 8D

/ Linda

Kommentarer
Postat av: angelika'

om du rakpermanetar hos en frisör så blir det rakt som när man plattar.

låt håret lufttorka så blir det oftast rakare (:

2009-10-26 @ 22:34:54
URL: http://angelikabystrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Linda: Hehe jo det finns en biograf men midnattsvisningen kommer inte visas här och vi tyckte det var en kul grej att åka iväg och titta på den :)

2009-10-26 @ 23:40:51
URL: http://kvadratmeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test