CHATTA MED MIG

Från idag och till lördag så koer ni att kunna chatta med mig på msn.

MEJL:
[email protected]
TID: 18:00-22:00
EBBA, LINDA ELLER WILMA: Denna gång Wilma
FRÅGA: Ni kan fråga om precis vad ni vill ! :D Men tänk på att ni frågar WILMA ingen annan :P
TILL: Lördag slutar jag upp och då kan ni inte fråga genom Chatten längre.

Som en frågestund fast ni får svaren direkt ! :D

VAR MED OM DU VILL JU FLER DESTO ROLIGARE ! :D

kram

/Det finns även en ny länk i Drop-Downen i Trion finns det en som heter "Chatta med oss" om ni klickar där kommer ni till tider och annat som ni kan chatta med oss :D SKIV GÄRNA ATT NI ÄR INNE OM NI SKA CHATTA MED MIG


Kommentarer
Postat av: www.robpattz.blogg.se

sv; okej tack så mkt

2009-09-02 @ 18:07:31
URL: http://robpattz.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hejsan!

Jag vet inte om det är jag som är sent ute eller om det faktiskt är så att jag är en av dem som har denna boken.

regissören Catherine Hardwicke har gjort en bok om först filmen av serien. En bok om bakom kulisserna typ. Man får se hur de gjort och hur de skapat alla rollfigurerna!

Den heter DIRECTOR`S NOTEBOOK och finns på akademibokhandeln för 239 kr. jag har lagt upp bilden på min blogg. check it out :)

Tack för en bra sida btw!!

pussåkram

2009-09-03 @ 14:09:05
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test