Ebba Svarar (:

Jag Svarar Bara på de "Personliga" frågorna eftersom W och L redan har svarat på de "allmäna" (;

--------------------------------------------------------------------------------

''Nea'' om Frågestund - Ni frågar vi svarar:
Hur länge är ni på datorn i sträck? :P


svar: Hmm.. jag brukar inte ta tid eller så. Måste nog säga att det varierar. kan vara från 20 minuter till flera timmar (;

--------------------------------------------------------------------------------

Sara om Frågestund - Ni frågar vi svarar:
(Ni har världens finaste blogg, bara så ni vet :D)
1.Om ni skulle träffa Rob eller Taylor, vad skulle ni göra?
2.Vilken bok tycker ni är bäst?
3.Hur ser era rum ut, twilightgrejer eller inte :)?


svar: Tack så mycket :')
1. Omg, Jag skulle bli galen inombords, haha. De skulle nog bli skrämda ifall jag stod och skrek så jag skulle lätt gå fram och fråga efter en kram och autograf :')
2. New Moon, Vet inte riktigt varför men den är bara bäst (;
3. Jag har faktist inte lika många Twilight-saker som jag skulle vilja ha men jag har 3 Posters jag fått i tidningar Sen ligger Böckerna på nattduksbordet ;D

--------------------------------------------------------------------------------

Julia om Glöm inte!:
isåfall frågar jag om ni är kompisar och hur ni då träffades?

svar: Självklart är vi kompisar, Men de sökte in som delisar för mindre än en månad sen så vi har inte fått chansen att träffas än. Men det sker nog snart eftersom vi bor hyfsat nära varandra. Juste, Linda kommer jag träffa imorgon (;

--------------------------------------------------------------------------------

Enigma om Frågestund - Ni frågar vi svarar:
hej hej för det första ni har typ världens snyggaste blogg.

här kommer frågorna:
1.om ni skulle träffa Rob vad skulle ni göra då?
2.om ni fich chansen att vara med i en twilight ifl som statist skulle ni svara ja elr nej?
3. om ni hade dejtat rob vad skulle ni börja med att göra med han då??
PUSSAR O KRAMR ;)

Svar: Tack för det första, Det värmer verkligen :')
1. Bläddra upp lite så ser du svaret ;P
2. Ja ofc! :'D
3. omg, hahahha! *censur!!!*
nä skoja bara.. Eller gjorde jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test