Meet me on the Equinox

Det är då namnet på New Moon låten (':
Låten är från bandet Death Cab for Cutie och på 2dayfm säger de såhär:

"Meet Me On The Equinox by indie band Death Cab for Cutie has been announced as the first single from the New Moon soundtrack, the second film in the Twilight saga.
We’ve been given a sneaky sample - have a listen.
The single is set to debut live at the MTV Video Music Awards on September 13. The New Moon soundtrack is expected to be released in Australia on October 20.

Do you rate or hate the song?"



Klicka HÄR för att tjuvlyssna lite på låten (: 
glöm inte att lämna en liten kommentar nedanför om vad just du tycker om den :)

Personligen tycker jag den är lite för indie vilket är en genre som inte riktigt faller mig i smaken. Jag står hellre bakom Paramore och Kelly Clarkson som är lite mer rockiga låtar, så nja, jag är inte helt nöjd.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test