SVAR TILL ANONYM!


Där det står "Underbart Kommentar" menar jag kommentaret under "haha underbar humor :P".

SVAR: Att du ens ORKAR lägga ner enerski på att skriva ett kommentar. Jag vet inte om du menar det på ett elakt sett men det värkar VERKLIGEN som det. Jag är en sån som inte brukar bli så ledsen eller arg men av såna här saker kan det faktiskt hända. Jag undrar om man får dåligt samvete efter man skrivit såhär. Jag har min humor du har din. Du gillar inte min jag gillar kanske inte din. Men att du inte ens vågar skriva ditt namn stör mig för jag skulle inte ha brytt mig iaf, men ändå fortsätter jag att skriva till en -bokstavligt talat- främmande person bara för att.
Varför inte bara skriva sitt namn och stå för vad man tycker? Have I right?

Skriv ditt namn så blir jag nöjd. Vi kanske borde göra en ny kategori "Elaka kommentar" för det känns inte som att olk uppskattar det man gör.
Nu tänker jag låta dom STORA tjejerna ta över eftersom jag inte orkar lägga mer tid på dig.

Kram alla söta!



SKRIV ERT NAMN SÅ BLIR JAG MER NÖJD ;D

Kommentarer
Postat av: Ems♥

VA? rösta på min blogg!

2009-09-23 @ 20:07:42
URL: http://bemsen.blogg.se/
Postat av: Sara<333

Jag skriver akktid mitt namn.

Tråkigt att höra snånt:(

2009-09-23 @ 20:32:52
URL: http://bustjej.blogg.se/
Postat av: cilla

Tråkigt att folk ska vara dumma ;s

Jag skriver alltid mitt namn :)

Kramkram (:

2009-09-24 @ 18:33:23
URL: http://clarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test